Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2012

Nicholas Sparks


A Walk To Remember


The Notebook


The Last Song

Χθες είδα αυτές τις 3 ταινίες (και οι 3 βασισμένες σε βιβλία του nicholas sparks ) τη μία, μετά την άλλη και όπως ήταν φυσικό έριξα το κλάμα της ζωής μου... Ο Nicholas Sparks είναι ένας απ' τους καλύτερους σύγχρονους συγγραφείς, με τα βιβλία του να γίνονται το ένα μετά το άλλο ταινίες. Θα μου πείτε τώρα πολλά βιβλία γίνονται ταινίες, αλλά δεν έχουν κάποιο επίπεδο, αυτές όμως είναι διαφορετικές. Ξεχωρίζουν τόσο για την υπόθεση, όσο και για τα σκηνικά και φυσικά τις υπέροχες ερμηνείες... Παίζουν τόσο φυσικά, που νομίζεις ότι συμβαίνουν στ' αλήθεια... Ακόμη κι όταν η υπόθεση παίρνει τροπές άρλεκιν, οι ερμηνείες το βοηθούν να δείξει υπέροχο και όχι υπερβολικό...
Η πιο γνωστή ταινία, το Ημερολόγιο (The Notebook), θεωρείται ήδη κλασική, παρόλο που είναι μόλις του 2004. Μιλά για την ατέλειωτη προσμονή του έρωτα και το πεπρωμένο, υπό το πρίσμα του Alzheimer, μιας απ' τις πιο τραγικές ασθένειες... Τραγική επειδή προσβάλλει πρώτα το μυαλό κι ύστερα το σώμα... Χάνεις όλο σου τον κόσμο, δεν αναγνωρίζεις τα αγαπημένα σου πρόσωπα, αλλά το χειρότερο: δεν ξέρεις ποιος είσαι, που πας, τι θες... Είναι σαν να ζεις σ' ένα μόνιμο σκοτάδι. Φέρτε στο νου τις περιόδους που περνάμε υπαρξιακή κρίση... Αυτό πολλαπλασιάστε το επί 10 και φανταστείτε να κρατάει για την υπόλοιπη ζωή σας... Απλά τραγικό... Η ταινία A Walk To Remember, που βγήκε πριν 10 χρόνια, προβάλλει έναν απ' τους πιο αθώους έρωτες που έχω δει, παρόλο που είναι ταινία 21ου αιώνα! Φυσικά, η λευχαιμία κάνει κι αυτόν τον έρωτα τραγικό, αφού τελειώνει πριν καν αρχίσει... Τέλος, το The Last Song είναι το πιο καινούριο στη συλλογή μου(έχει βγει κι άλλο, απλά δεν πρόλαβα να το κατεβάσω), είναι ταινία του 2010 και μάλιστα έχει κυκλοφορήσει από την Disney!!! Όταν είδα ποια πρωταγωνιστούσε (Miley Cyrus), γνωρίζοντας και τις προηγούμενες δουλειές της, η αλήθεια είναι  δυσανασχέτησα...Όλες της οι δουλειές ήταν παιδιάστικες, δημιουργήματα της νέο-ποπ κουλτούρας (βλέπε Bieber) και φοβόμουν ότι θα χαλάσουμε το υπέροχο-αυτό ήταν σίγουρο λόγω του συγγραφέα- βιβλίο. Αλλά έπαιξε αξιοπρεπέστατα και το αποτέλεσμα ήταν μια απ' τις πιο συγκινητικές ταινίες που έχω δει στη ζωή μου... Κυρίως αφού αυτή τη φορά το τραγικό της υπόθεσης, ήταν οικογενειακό και όχι αισθηματικό, διευρύνοντας έτσι το πλαίσιο της υπόθεσης....

Τις συστήνω και τις 3 ανεπιφύλακτα, καθώς και τις υπόλοιπες... Επισκεφτείτε το επίσημο site του Nicholas Sparks, μέσω του link που σας έδωσα, και πάρτε μια ολοκληρωμένη άποψη της δουλειάς του...

1 σχόλιο:

  1. P.S. Το "The Notebook" είναι μια απ' τις πιο αγαπημένες μου ταινίες και τη βάζω στην ίδια μοίρα ακόμη και με τον "Τιτανικό".

    ΑπάντησηΔιαγραφή