Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

Η "αμαρτία" μου



Αυτή είναι η αγαπημένη μου πίτσα... Όποτε θέλω να κάνω μια "νυχτερινή αμαρτία" αυτήν τρώω. Έχει -αν θυμάμαι καλά- μιξ τυριών, μοτσαρέλα, ανθότυρο, φέτα, γαλοπούλα και μανιτάρια... Το σπέσιαλ όμως είναι εδώ: αντί για σάλτσα ντομάτας έχει κρέμα γάλακτος!!! Κι όλα αυτά σε μια υπέροχη κλασική ιταλική ζύμη(λεπτή και τραγανή)... Τώρα τελευταία έχω αρχίσει να κάνω πειράματα και στο σπίτι με δική μου ζύμη και βγήκε απλά υπέροχη(με τον γάτο μαλώναμε ποιος θα την πρωτοφάει)!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου