Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Άλλη μια νίκη....χαχαχα

Τα κατάφερα!!!! Τόσα χρόνια "πολεμάω" να κάνω τον κότσο της Carrie Bradshaw απ' το Sex and the City κι επιτέλους σήμερα τα κατάφερα!!! Θα μου πείτε τώρα γιατί ένα άτομο που έγραψε το 1ο του ποίημα στην Ε' Δημοτικού, ενθουσιάζεται μ' ένα απλό χτένισμα (ξέρω ακούγομαι πολύ ρηχή)... Είναι απλά ότι πέτυχα επιτέλους κάτι που το είχα βάλλει πείσμα, ότι θα 'σκαγα αν δεν καταλάβαινα πώς γίνεται, ότι ήθελα να κάνω κάτι της μόδας επάνω μου(η Carrie-Sarah Jessica Parker- είναι το μεγαλύτερο fashion icon του πλανήτη!)... Θα μου πείτε και τι μ' αυτό; Πάλι ρηχή ακούγεσαι.... Γιατί άραγε να νοιάζομαι τόσο πολύ για τη μόδα; Η αλήθεια είναι ότι απλά μ' αρέσει... Δεν είναι και μυστικό. Η μόδα είναι μια σύγχρονη μορφή τέχνης(με τα ανορεξικά μοντέλα έχω το πρόβλημα, όχι με τα όμορφα ρούχα) και κάποια ρούχα είναι αριστουργήματα... Εκτός αυτού, η μόδα είναι η τέχνη να φέρνεις στην επιφάνεια το προσωπικό σου στυλ, στολίζοντάς το με τα φώτα του μοντέρνου, δημιουργώντας μια μίξη μοναδική! Είναι κάτι που σκοπό έχει-αν και ξεχνιέται πλέον πολύ συχνά, λόγω των μικρών/ανορεξικών νούμερων- να σε κάνει να αγαπήσεις τον εαυτό σου και να νιώθεις αυτοπεποίθηση... Σκεφτείτε το... Νιώθουμε καλύτερα με τα ρούχα που αγαπάμε, άρα με αυτά που υπογραμμίζουν το προσωπικό μας στυλ και μας δίνουν την ευκαιρία να νιώθουμε ελεύθεροι... Όσο για τον κότσο... Απλά μ' άρεσε και χάρηκα που μου πήγε, γιατί όχι μόνο κατάφερα να φτιάξω ένα ωραίο χτένισμα, αλλά έδειχνα και ωραία μ' αυτό, κάτι που τόνωσε την αυτοπεποίθησή μου και μ' έκανε ν' ανέβω ψυχολογικά μετά από μια δύσκολη μέρα...



Και αυτός είναι ο περί ου ο λόγος κότσος, μόνο που εγώ τον κράτησα σε πιο χαλαρή μορφή. Δεν είναι πολύ ωραίος και σικ?





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου