Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2012

Το φάντασμα της όπερας...



Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ το φάντασμα θα διάλεγα... Καλά ο συγκεκριμένος ηθοποιός είναι θεός έτσι κι αλλιώς... Αλλά και στην ιστορία το φάντασμα σου κλέβει την καρδιά... Γι' αυτό θέλω να δω το περιβόητο "Love Never Dies" που είναι το sequel του Φαντάσματος... Απ' όσο ξέρω, από άρθρα που διάβασα, επιτέλους η Κριστίν καταλήγει με τον Ερικ(που νομίζω προφέρεται Ερίκ και όχι Έρικ) δηλαδή το φάντασμα.... Στο μυαλό των θαυμαστών του "Φαντάσματος της Όπερας" -όπως και στο δικό μου- έχει μείνει το κενό του ανεκπλήρωτου έρωτα, και αυτόν τον έρωτα ήρθε μετά από τόσα χρόνια να αποκαταστήσει ο Andrew Lloyd Webber...






1 σχόλιο:

  1. http://en.wikipedia.org/wiki/Love_Never_Dies_(musical)

    εδώ μπορείτε να διαβάσετε την υπόθεση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή