Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

Αναρτώ χωρίς να έχω κάτι να πω.....

Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή γράφω, γιατί βαριέμαι να διαβάσω... Γι' αυτό και η φαντασία μου με τιμωρεί, η πολυπόθητη έμπνευση δεν έρχεται, σαν να μου λεν "άσε το ιστολόγιο και διάβασε" ... Δε θέλω, βαριέμαι... Και δίνω αύριο.... και δεν έχω διαβάσει τίποτα! Παρά μόνο 2 σελίδες.... Ίσως φταίει η απογοήτευση της Πέμπτης, όταν για μια ακόμα φορά έβρισα το ελληνικό πανεπιστήμιο και τους καθηγητές του, όταν για μια ακόμα φορά είπα από μέσα μου "γιατί να 'χω γεννηθεί στην Ελλάδα;" , όταν για μια ακόμα μια φορά οργίστηκα με τα "γλειφτράκια" που εύκολα πάνε μπροστά, όταν για μια ακόμα φορά, ο κόπος μου πήγε χαμένος... Εκείνη τη στιγμή, πάνω στην οργή μου είπα καλύτερα να είχα ξοδέψει 4 ξενύχτια για το μάθημα που δίνω αύριο... Έλα όμως που τώρα δε μπορώ να διαβάσω!!!! Αυτά προς το παρόν.... τα λέμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου