Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2012

Flashback στα παιδικά μας χρόνια....










Θυμάστε τη Sailor moon? Μόλις είδα στο Star τις καινούριες εντελώς τυχαία και φρίκαρα...!!! Με ποιο δικαίωμα μας χαλάνε τα παιδικά μας χρόνια??? Ας βάζαν ξανά αυτή που βλέπαμε μικρά... Θυμάμαι σηκωνόμουν απ' τις 7 για να δω στην αρχή Heidi και μετά Sailormoon...χαχαχα
Και ο πώς-τον-λένε φοβερός!!! ήταν ο μοναδικός "μη Disney" τύπος που είχα κόλλημα!!!
Αυτά ήταν παιδικά χρόνια... Αθωότητα... Όχι το μυαλό μας στο σεξ, που στην τελική σε αυτή την ηλικία δεν ξέρουν καλά-καλά τι έχουν μες το βρακί τους... Εδώ είμαστε 20 χρονών και δεν είμαστε σίγουροι...χαχαχα
Έχω καταλάβει, ωστόσο, κάτι πολύ σπουδαίο... Εγώ θα γυρνάω στα παιδικά μου χρόνια με συγκίνηση και δεν θα μετανιώνω που έπαιζα με κούκλες μέχρι το Γυμνάσιο, ενώ αυτά δε θα χουν παιδική ηλικία να θυμηθούν και μια μέρα θα το μετανιώσουν πικρά που άρχισαν να παίζουν με κάτι άλλο πριν καλά-καλά αρχίσουν το Γυμνάσιο.... Και δεν θα καταλάβουν ποτέ τη χαρά της παιδικής αθωότητας και της αγνότητας μέσα στην οποία ζούσαμε...
Ακολουθούν κι άλλα βιντεάκια από "ξεχασμένα" παιδικά που βλέπαμε μικροί...
Και για να σχηματίσετε άποψη για τις καινούριες δείτε το trailer τους και πείτε μου αν έχω δίκιο...
- Η πλάκα είναι ότι είδα μια σκηνή και είπα "χαχαχα αυτό το παιδικό μου θυμίζει τη sailor moon" χαχαχα ειρωνεία, ε? -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου