Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2012

Θ' αράξω σπίτι....

Άλλα 2 αφιερώματα για να κλείσουμε το κεφάλαιο παιδικά που βλέπαμε μικροί... Σίγουρα κάποια δεν έχουμε ιδέα ποια είναι, αλλά κανείς δε μένει ασυγκίνητος βλέποντας παιδικά που έβλεπε φανατικός, το ζουμί της παιδική του ηλικίας....
Πρόσφατα κατέβασα μια ταινία με τη Σι-ρα, ενώ την είχα ξεχάσει εντελώς βρήκα την ταινία τυχαία... Όταν είδα το εξώφυλλο κάτι μου θύμισε, αλλά δε μπορούσα να καταλάβω τι... Όταν έψαξα το όνομα στο youtube είδα τη μεταμόρφωση και κατάλαβα ότι ήταν το αγαπημένο μου παιδικό που είχα σε βιντεοκασέτα(κασέτα - πόσα χρόνια πίσω πήγα...) και βλέποντας τις σκηνές συγκινήθηκα τρελά... Δυστυχώς δε μπόρεσα να βρω τα επεισόδια της σειράς - ήταν τέλεια!!!
Ελπίζω λοιπόν κι εσείς να συγκινηθείτε, όχι γιατί βλέπετε ένα παιδικό που σας άρεσε μικρά, αλλά γιατί βλέπετε κάτι που σας σημάδεψε και είναι συνυφασμένο με τις πιο όμορφες αναμνήσεις σας....
Αχ η παιδική αθωότητα.... Τα σημερινά παιδιά δε θα μάθουν ποτέ τι ακριβώς χάνουν (ή έχασαν)...








Φυσικά μπορώ να βρω κι άλλα πολλά παρόμοια βίντεο, αλλά πιστεύω φτάνουν τρεις αναρτήσεις με παιδικά για σήμερα...χαχαχα

Σας αφήνω να θυμηθείτε τα παιδικά σας χρόνια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου