Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

Πρωινό μου όλα....πρωινό μου τίποτα...

Δεν άντεξα τελικά...κι άλλη ανάρτηση!!! Και είναι κι αυτή για φαί... Συγκεκριμένα για υπέροχα πρωινά!!!

ΑΥΓΑ ΤΗΓΑΝΗΤΑ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ
Αυγά και πατάτες είναι το καλύτερο μου φαγητό. Το κάνω δώρο στον εαυτό μου και σαν πρωινό, όταν έχω μπροστά μου μεγάλη μέρα, όταν η προηγούμενη ήταν δύσκολη ή όταν είμαι σε διακοπές και τρώω συνέχεια (χαχαχα). Αυτή την συγκεκριμένη τους εκδοχή τη δοκίμασα πρώτη φορα στο base grill και μετά έψαξα πως να το κάνω και στο σπίτι.
Δεν είναι δύκολο. Λίγο μπελαλίδικες -που λέει κι η μαμά μου- οι πατάτες. Πάμε στην εκτέλεση.

Παίρνεις 2-3 μεγάλες πατάτες. Εγω υπολογίζω μια μεγάλη πατάτα για τον καθένα. Τις καθαρίζουμε και τις περνάμε από τον τρίφτη λαχανικών από την χοντρή πλευρά. Στον πολτό αφού τον στραγγίξουμε όσο μπορούμε από τα υγρά προσθετουμε λίγο ελαιόλαδο και λίγο ψιλικομμένο κρεμμυδάκι (και χωρίς είναι ωραίο). Βάζουμε μπόλικο αλάτι και πιπέρι και μοιράζουμε το υλικό μας σε τρεις περίπου μερίδες απλωμένες στο ταψάκι μας σαν τηγανίτες (στραγγισμένες και πατικωμένες). Τις βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο -180 βαθμούς- για μισή περίπου ώρα. Στο τέταρτο τις γυρνάμε να πάρουν κι απ´την άλλη.

Λίγο πριν βγούν οι πατάτες ετοιμάζουμε και τα αυγά και τα βάζουμε στο τέλος πάνω από την τηγανίτα της πατάτες. (Σε μεγάλα μερακλώματα στο τηγάνι των αυγών τηγανίζω και λίγη φέτα με φέτες ντομάτας) Απλό είναι και δεν το συγκρίνω με τίποτα στον κόσμο..



ΑΥΓΑ ΤΗΓΑΝΗΤΑ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ



ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΪΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ


Σχεδον κάθε μέρα ξυπνάω γύρω στις 6.30. Έξω είναι πάντα νύχτα. Ένα μεγάλο κίνητρο να ξεκρυφτώ από το πάπλωμα είναι η μυρωδιά αυτού του πρωινού, που παρέα με ζεστο καφέ θα δώσουν τις πρώτες συγκινήσεις στη μέρα μου. Είναι το αγαπημένο μου πρωινό. Το στερούμαι μόνο όταν δεν έχω σπιτικό ψωμί της μαμάς μου, γιατί είναι πιό συμπαγές κι έχει άλλη γεύση.
Πριν βιαστείτε να με πάρετε με τις πέτρες ότι σας ξεμυαλίζω, θα σας θυμίσω πόσο σημαντικό είναι το πρωινό..Είναι πολύ απλό να κεράσεις τον εαυτό σου μια τέτοια νοστιμιά για να του πεις καλημέρα.
Χρειάζεσαι μόνο ψωμάκι (σπιτικό καλύτερα) , 2 είδη τυριών, γλυκο και πικάντικο, λίγη γαλοπούλα ή ζαμπόν και ντομάτα...Αααα και λίγο βουτυρο για να γίνει πιό αμαρτωλό. 
Και γίνεται εύκολα και γρήγορα στο φούρνο!!!

ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΪΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ


και κάτι που δεν κολλάει και πολύ για πρωινό, αλλά η λιχουδιά είναι πάντα λιχουδιά:

ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΑ ΚΙ ΑΠΟ ΠΟΡΝΟ


Σ' όλους μας αρέσουν τα σάντουιτς. Μπορώ να ζω μόνο μ' αυτά. Άλλοτε με λαχανικά που προσφέρουν μια δροσερή γεύση κι άλλοτε με λαχταριστό κρέας σάντουιτς αντρικά. Άλλοτε με χοντρό τραγανό ψωμί κι άλλοτε με λεπτές πιτούλες. Όχι, δεν δείχνω έλεος. Έχω παρακάτω μια λαχταριστή σειρά με σάντουιτς που θα σας κάνει να τρέξετε στην κουζίνα ή στο πιο κοντινό σημείο πώλησης 'βρώμικων'.












Ψημένα ψωμάκια με μελιτζάνα, τυρί μαλακό και καραμελωμένα κρεμμύδια!!!






Φέτες Σάντουιτς με μπριζόλα, ραπανάκια και τυρί κρέμα !!!!







Σάντουιτς με κολοκυθάκια, ντομάτα και χούμους.





Ψωμάκι πολύσπορο με ψητό σολωμό, βότανα και κρεμμύδι.





Σάντουιτς απ' την Ιταλία με γλυκό ψωμάκι του χοτ ντογκ, κοκκινιστά κεφτεδάκια και βασιλικό!!






Φρυγανισμένο ψωμί αλειμένο με ροκφόρ, μ' ένα τηγανητό αυγό, κόκκινο πιπέρι και ρόκα!!!(ωχωχ)






Cookies με nutella και ζάχαρη άχνη!






Ψημένο ψωμί με μανιτάρια πόρτομπέλο, ρόκα, μπαλσάμικο και τυρί κρέμα!

Καλημέρα να έχετε.. ;-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου