Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2012

Τα δικά μας παιδικά... Σίγουρα κανείς δεν τα θυμόταν... χαχαχα

Χάιντι - η πιο αθώα παιδική σειρά





Σι-ρα - έτσι πρέπει να είναι η γυναίκα σουπερ ηρωίδα, ένα απ' τα αγαπημένα μου "μη Ντίσνεϊ" παιδικά





Μάγια - η μόνη μέλισσα που συμπαθήσαμε στη ζωή μας



Σπορτ Μπίλυ - τότε που νομίζαμε ότι είναι αδύνατον να χωρέσουμε τον πατέρα και τη μάνα μας σε μια  τσάντα



Η μικρή Λουλού - το πιο ζωηρό κορίτσι



Μικρό μου πόνι - τα αγαπημένα μας αλογάκια



Τα γενναία αρκουδάκια - εγώ τα ήξερα ως αρκουδάκια της αγάπης, αλλά είναι το ίδιο γλύκα όπως κι αν τα λένε

http://youtu.be/QmW16YBXbKU


Πριγκίπισσα Σίσσυ - και όλα τα κοριτσάκια θέλα να γίνουν πριγκίπισσες





Θαντερκατς - όπου όλα είναι "γατίσια υπόθεση"

http://youtu.be/Hzaw888pR6s


και φυσικά



Σέιλορμουν - όπως τη μάθαμε εμείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου