Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Τρίτη, 27 Ιουλίου 2010

Ποια είναι η γνώμη σας για τα λάθη????


Ποιο σκοτάδι σ' έχει αγκαλιά
να το φώτιζα με τα μάτια σου
Πού σε πάει, πες μου, η καρδιά,
πάλι χάνεσαι μες στα βράδια σου

Πάλι στη σιωπή μου πέφτω,
Πέφτω σαν αστέρι στο κενό, στο κενό
Μια σε έχω, μια δε σ' έχω
Πες μου τι είναι αυτό που ζω εδώ, τι είναι αυτό

Άσε με να κάνω λάθη
έτσι είναι η αγάπη
Άσε με και μη φοβάσαι
Όλα τα φρένα σπάσε
Άσε με απλά να νιώσω
τα πάντα να σου δώσω
Άσε με να ζω για σένα
εμείς θα μείνουμε ένα

Ένα γέλιο δως μου όπως χθες
είμαι δίπλα σου, θα 'μαι πάντοτε
Διώξε του μυαλού μου τις σκιές
Έλα μίλα μου, όπως άλλοτε

Δεν υπάρχει τίποτα άλλο,
άλλο από σένα που αγαπώ, σ' αγαπώ
και δεν έχω άλλο δρόμο
άλλο απ' τα μάτια μου κοιτώ, σε κοιτώ

Άσε με να κάνω λάθη
έτσι είναι η αγάπη
Άσε με και μη φοβάσαι
Όλα τα φρένα σπάσε
Άσε με απλά να νιώσω
τα πάντα να σου δώσω
Άσε με να ζω για σένα
εμείς θα μείνουμε ένα
Άσε με(να κάνω λάθη) - Κοργιαλάς&Ευρυδίκη
Το παραπάνω είναι ένα απ' τα αγαπημένα μου τραγούδια, λόγω του νοήματός του....Όλοι έχουμε δικαίωμα στα λάθη....Μάλιστα πιστεύω ότι είναι καλύτερα να 'χεις τύψεις, παρά απωθημένα.....Τι πιστεύετε???Τελικά στον έρωτα και τον πόλεμο όλα επιτρέπονται????

2 σχόλια:

  1. Καλημερα Λιζα! Ειπα να ανταποδωσω την επισκεψη!
    Ναι, ειμαι βιβλιοφαγος, οσο μου το επιτρεπει ο χρονος μου, οποτε μπορουμε να ανταλλαξουμε και αποψεις και βιβλιο-προτασεις.
    Οσο για τα λαθη, εγω τα θεωρω αναποφευκτα και απαραιτητα. Πιστευω πως ειναι τοσο μοιραια οσο και ωραια, οπως πιστευω επισης ακκραδαντα οτι τα λαθη που πληγωνουν αλλους, αν υπαρχει εστω και λιγη τσιπα, πονανε περισσοτερο αυτον που τα κανει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι πάντα να γνωρίζω λάτρεις της λογοτεχνίας! Σίγουρα θα χαρώ πολύ να συζητήσουμε επί του θέματος ή και για άλλα θέματα... Όσον αφορά τα λάθη, πιστευώ ότι αν δεν κάνουμε λάθη, δεν έχουμε ζήσει... Βλέποντας ώριμα τα λάθη της δικής μου ζωής, καταλαβαίνω ότι με έκαναν αυτό που είμαι και με ολοκλήρωσαν ως προσωπικότητα. Μέσα απ' αυτά ωρίμασα κι έμαθα τι είναι λάθος και σωστό. Για πολλά μετάνιωσα. Αν είχα την ευκαιρία να ξαναζήσω απ' την αρχή, δεν ξέρω αν θα έκανα τα ίδια λάθη που μετάνιωσα, ξέρω όμως ότι δεν θα επαναπαυόμουν. Άλλωστε είμαι ένα ανήσυχο πνεύμα που ψάχνει την αλήθεια γύρω του. Ο καλύτερος τρόπος να μάθεις κάτι είναι ο βιωματικός. Όταν κάτι το ζήσεις στο πετσί σου, τότε καταλαβαίνεις καλύτερα την ουσία του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή